[Librezale] pitiviren lokalizazioa

Ixiar Iza Agirre i.iza a bildua elhuyar.com
Ast, Maiatza 28, 13:50:30, CEST 2015

Eskerrik asko, zuri, Dooteo.
Oraintxe bidaliko diet zure mezua haiei.
Ondo izan
Ixiar

 <i.iza a bildua elhuyar.com> <i.iza a bildua elhuyar.com> <i.iza a bildua elhuyar.com>
*Ixiar Iza Agirre*  <https://twitter.com/elhuyaritzulpen>[image:
https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1]
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>[image:
https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa]
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa>  *i.iza a bildua elhuyar.com
<i.iza a bildua elhuyar.com>*
Tel.: 943363040 | luzp.: 216

 Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus * <http://www.elhuyar.eus>
<http://www.elhuyar.org/EU/bazkidetza>
 Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa
izan dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du.
Zu ez bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.  Ez inprimatu mezu hau
ezinbestekoa ez bada.