[Librezale] pitiviren lokalizazioa

dooteo dooteo a bildua zundan.com
Ast, Maiatza 28, 10:34:12, CEST 2015

Egunon Ixiar,

Mezu honen kopia Librezalera bidaltzen dut aplikazioa euskaratuta
dagoela jakinarazteko.

Konponketa batzuk egin ostean, oraintxe bertan igo dut duela aste pare
bat bidali zenidan Pitivi-ri dagokion euskaraketa. Hemendik deskarga
dezakezue:

https://l10n.gnome.org/POT/pitivi.master/pitivi.master.eu.po

Mila esker itzultzaile guztioi egindako lan ikaragarriagatik!

Eta ongi izan,

Dooteo

Jatorrizko mezua: ar., 2015-05-12 14:01 +0200, egilea: Ixiar Iza Agirre