[Librezale] Fwd: Thunderbird 38 / Lightning 4.0 sign-offs

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
As, Mar 31, 17:48:54, CEST 2015

5 kateren faltan itzulia (binarioez ari denean ez baitakit zeri buruz ari
den, badirudi gehigarria instalatzerakoan edo eguneratzerakoan dauden kate
batzuk direla)

edonola badaude denbora eskatzen duten atal batzuk. Mezuetatik gertaerak
eta zereginak sortzekoa aztertu beharra dago....

edozer sumatuz gero idatzi posta zerrendara. Ea aurten martxa gehiago
hartzen dudan....

izan libre izan euskaldun1

Ander.