[Librezale] Fwd: Thunderbird 38 / Lightning 4.0 sign-offs

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
As, Mar 31, 17:22:28, CEST 2015

ar., 2015.eko marren 31a 16:56(e)an, Ander Elortondo igorleak idatzi zuen:
> Kaixo:
>
> ez daukat cheking horretan login egiterik....
>
> CALENDAR
> Double ordered argument 1 at line 211, column 33 for duration.days
> no.datetime.suffix
>
> lehen plurala eta singularra onartzen zituen. Orain argumentu bakarra
> dagoenez, singularra kendu dut. Espero errorerik ez ematea.
>
> Honez gain hainbat kate gehiago ere itzuli ditut.
>
> Badirudi erabat eraberritu dutela Googleko egutegiekiko lotura eta
> asko hobetuko dela. Ea tarte bat hartzen dudan dena itzultzeko....
>
> izan libre izan euskaldun!

> [...]
Thunderbird? bai. Etxekoak eta lankideak ere bai. Google-eko
egutegiekiko lotura baita ere Lightning egutegian Provider for Google
Calendar izeneko gehigarriaren bidez.