[Librezale] Graduondoko lokalizazioa

Ixiar Iza Agirre i.iza a bildua elhuyar.com
As, Mar 24, 13:05:55, CET 2015

Pitivi-ren bertsio zuzendua bidaltzeko dut oraindik, baina ikasle bat
animatu da ikasketa-bukaerako proiektuan lokalizazio bat egitera.
VLCan 7000 hitz inguru falta omen ziren:

Handi xamarra (7000 hitz egiteke) eta teknikoa da baina VLC osatzeko
> aukera polita izan daiteke hau
> https://www.transifex.com/projects/p/vlc-trans/language/eu/

Saitu naiz sartzen baina ezin dut. Oraindik horrela dago? Aplikazioa
ezagutzeak asko laguntzen die ikasleei lokalizazioa egiten, eta oso egokia
izan daiteke proiekturako.

Eskerrik asko
Ixiar