[Librezale] [Terminologia] PHP matrizekin zalantza

Ibon Idoiaga Basaras bixerdo a bildua gmail.com
Ast, Urt 29, 10:41:19, CET 2015

Kaixo lagunak,

phpBB foroak kudeatzeko sistemaren lokalizazioa pixkat eguneratzen nabil
eta zalantza bat sortu zait.

Pluralak itzulpenetan hobeto kudeatzeko matrizeak erabiltzen hasi dira
azkenengo eguneraketan eta, batzutan, singularrak arraro samar geratzen
dira. Adibidea:

'VIEW_ONLINE_TIMES'            => array(
>         1    => 'based on users active over the past %d minute',
>         2    => 'based on users active over the past %d minutes',
>     ),

Kasu honetan adibidez, nire ustez 'azkenengo minutuan' bezala ulergarriagoa
geratuko litzateke 'azkenengo minutu %dean' baino.

Galdera hortik lioa, posible litzateke lehenengo lerroko aldagaia kentzea?
Aldagaian atzean karaktere berezirik jarri ezean (demagun parentesiaren
simboloa, hau da '%d(e)an') fitxategiak errorea emango luke?

Momentuz, honela utzi dut:

'VIEW_ONLINE_TIMES'                => array(
>         1    => 'azkenengo minutu %d(e)an egondako erabiltzaile aktiboetan
> oinarrituta',
>         2    => 'azkenengo %d minutuetan egondako erabiltzaile aktiboetan
> oinarrituta',
>     ),

baina edozein iradokizun/azalpen ongietorri.

Agur bero bat!

ibon