[Librezale] FileZilla FTP bezeroa - Itzulpenak

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Al, Abu 10, 21:04:30, CEST 2015

2015 abu. 10 20:55 erabiltzaileak hau idatzi du ("asier iturralde" <
asier.iturralde a bildua gmail.com>):

> 2015 abu. 10 20:42 erabiltzaileak hau idatzi du ("olatz erdozia" <
olatz8 a bildua yahoo.com>):

halako itzulpenak eta berriro ekiteko asmorik/astirik ez.

inplementatu ditut. Hauek ziurrenik hurrengo bertsioan aterako dira.

daukazue itzulpen hauek eguneratzeko. Nik ez dut uste denbora izango
dudanik, baina dudaren bat baldin badaukazue galdetu lasai eta erantzungo
dut.

> Kaixo,
>
> nire kontu itzulpena eguneratzea. Ahal bezain laster bidaliko diet
Filezillaren garatzaileei.

> Izan libre izan euskaldun
>
> Asier Iturralde Sarasola

Aurreko mezuan ahaztu zait baina egin zenuen lanagatik eskerrak eman nahi
dizkizut, Olatz. Lan bikaina!

Asier