[Librezale] FileZilla FTP bezeroa - Itzulpenak

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Al, Abu 10, 20:55:58, CEST 2015

2015 abu. 10 20:42 erabiltzaileak hau idatzi du ("olatz erdozia" <
olatz8 a bildua yahoo.com>):

> Kaixo:
> Ibili nintzen bai Filezilla itzultzen, baina zeharo lagata dauzkat halako
itzulpenak eta berriro ekiteko asmorik/astirik ez.
> Ondo izan,
> Olatz
>
> ________________________________

inplementatu ditut. Hauek ziurrenik hurrengo bertsioan aterako dira.

> https://forum.filezilla-project.org/viewtopic.php?f=3&t=37073
>
> Nola azkeneko euskarazko itzulpenak zeuek egin dituzuen, agian interesa
daukazue itzulpen hauek eguneratzeko. Nik ez dut uste denbora izango
dudanik, baina dudaren bat baldin badaukazue galdetu lasai eta erantzungo
dut.

> Besterik gabe,
>
> - AJ
>
>   // www.burgersoftware.es

Kaixo,

nire kontu itzulpena eguneratzea. Ahal bezain laster bidaliko diet
Filezillaren garatzaileei.

Izan libre izan euskaldun

Asier Iturralde Sarasola