[Librezale] FileZilla FTP bezeroa - Itzulpenak

olatz erdozia olatz8 a bildua yahoo.com
Al, Abu 10, 20:39:26, CEST 2015

Kaixo:Ibili nintzen bai Filezilla itzultzen, baina zeharo lagata dauzkat halako itzulpenak eta berriro ekiteko asmorik/astirik ez.
Ondo izan,
Olatz
      From: Ander Juaristi Alamos <ajuaristi a bildua gmx.es>
 To: librezale a bildua librezale.eus
Cc: asier.iturralde a bildua gmail.com; olatz8 a bildua yahoo.com
 Sent: Monday, August 10, 2015 1:05 AM
 Subject: FileZilla FTP bezeroa - Itzulpenak

Egun on, Programatzailea naiz eta FileZilla FTP bezeroan gauza berriak inplementatu ditut. Hauek ziurrenik hurrengo bertsioan aterako dira. https://forum.filezilla-project.org/viewtopic.php?f=3&t=37073 Nola azkeneko euskarazko itzulpenak zeuek egin dituzuen, agian interesa daukazue itzulpen hauek eguneratzeko. Nik ez dut uste denbora izango dudanik, baina dudaren bat baldin badaukazue galdetu lasai eta erantzungo dut. Besterik gabe,

- AJ   // www.burgersoftware.es