[Librezale] Librezaleren logotipoko letra-mota zein da?

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
As, Api 28, 07:15:25, CEST 2015

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko apirilak 18 15:32):

sortu ditut irudi berriak eta wikira igo ditut:

> http://librezale.eus/wiki/Fitxategi:Librezale-eus-logoak.svg
> http://librezale.eus/wiki/Fitxategi:Librezale-eus-oina.png
> http://librezale.eus/wiki/Fitxategi:Librezale-eus-logoa.png
>
> Ahaztuta daukat webean jartzeko FTPko pasahitza zein zen. Norbaitek
> aldaketa egin badezake, edo bestela datuak pasatu nik aldatzeko...

HAISUEEEK!! Pasatu Ibairi mesedez FTP pasahitza, destornilladora eta
eskailera bat, errotulua aldatzeko zai daramala gizajoa ezdakitnikzenbat.