[Librezale] Librezaleren logotipoko letra-mota zein da?

As, Api 28, 17:42:12, CEST 2015

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
apirilak 28 07:15):

> Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2015(e)ko apirilak 18 15:32):

> HAISUEEEK!! Pasatu Ibairi mesedez FTP pasahitza, destornilladora eta
> eskailera bat, errotulua aldatzeko zai daramala gizajoa ezdakitnikzenbat.

Andereñooooo, zer da FTP??

Logoak aldatuta, barka atzerapena. Irudi berriak ez bazaizkizue
bistaratzen, ez ahaztu nabigatzailearen cachea berritzeaz.