[Librezale] Fwd: Thunderbird 38 / Lightning 4.0 sign-offs

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Api 26, 13:22:52, CEST 2015

ar., 2015.eko apiren 21a 07:55(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
> apirilak 21 01:16):

> Kopiatu Firefoxekoa? Berdin-berdina da.
> https://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-aurora/eu/file/af960252451c/browser/chrome/browser/aboutDialog.dtd#l35

Aste osoa egon naiz hau egiteko ordu bat ateratzeko eta orain lortu dut :-/

Begiratu dut diozuna eta ez dut ulertzen nola Firefox-en egindakoak ez
duen errorerik ematen. Kate originalek batzuetan aldagaiak dituzte
(&brandShortName;) eta beste batzuetan ez. Zuk kasu batzuetan aldagaiak
erabili dituzu nahiz eta kate originalak aldagairik ez izan.
Nik egiten nuen proposamenak hori errespetatzen zuen gero programazio
errorerik ez emateko, baina badirudi horrek ez duela axola.
Ez dut programazio mailan sartu nahi esaldi sinple bat itzultzeko eta
gainera dagoeneko aldaketak Julenek egin dituela ikusi dut, beraz puntu
hau itxitzat ematen dut.

> Bug honek urteak ditu.... :(

Arazo horrek urteak eramango ditu baina inork buga erreportatu du eta
konpondu gabe urteak daramatza? Ez zaitez begiratzen hasi, egia esan,
modu batera zein bestera pena izango da.

> Abisua faltsua izan liteke, baina euskaratzea okerra da: ehuneko
> karakterea bera bistara dadin, bi ehuneko karaktere jarri behar dira
> jarraian, ihes-karaktere gisa erabiliz alegia. Beraz: '%%%S'
>
> Berdin jarri dituzun besteekin.

Hauek ere zuzenduta daudela ikusi dut.
Ba pozten naiz, baina aurretiaz jakin izan banu ez nuke aste osoa
hutsune bat noiz bilatu pentsatzen egongo.

Argi dago nire erantzun denbora guztiz desegokia izan dela. Horrela ezin
da itzulpen baten ardura izan. Seme-alabak izateak nire dedikazioa
ikaragarri dedikatu ditu, bai Librezalen, bai beste hainbat lekutan.
Ebidentzia onartzen dut eta Thunderbird-en euskaraketa beste norbaitek
kudeatzea/dinamizatzea eskatzen dut. Ni, orain behintzat, ez naiz gai.

Saiatuko naiz Librezalen parte-hartzen nola edo ala baina nire erritmoan.

Goraintziak guztioi,