[Librezale] Fwd: Thunderbird 38 / Lightning 4.0 sign-offs

As, Api 21, 07:55:42, CEST 2015

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
apirilak 21 01:16):
> [...]
> (3) , a
> (4) global community
> (5)  working together to keep the Web open, public and accessible to all.
>
> Nire etxeko Thunderbird zaharrak antzeko testu bat du baina bere egitura
> ikusita bizpahiru aldagai zituen kate bat zela ondorioztatzen dut.
> Beraz, arazorik gabe euskaratuta dago. Kontua da oraingo bertsioan
> programatzaileren batek testua 5 zati desberdinetan apurtu duela eta
> hori, euskarak bezala beste egitura gramatikal bat duen hizkuntza
> batentzat (aditza amaieran...), arazo galanta da :-(

Kopiatu Firefoxekoa? Berdin-berdina da.
https://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-aurora/eu/file/af960252451c/browser/chrome/browser/aboutDialog.dtd#l35

> Hala ere, nire ustez, iturri-kodea aldatu duen programatzaileak beste
> hizkuntzak kontuan izan ez dituelakoan nago eta bug bat edo antzeko
> zerbait sortu beharko zen 5 zatitan dagoen esaldia berriz kate bakarra
> izan dadin. Zuk hori bideratzerik baduzu IRC txatetik edo ezagutuko
> duzun beste kanalen batetik?

Bug honek urteak ditu.... :(

> *3. abisua:*
>
> Originala ingelesez:
>         %S%%
> Dagoen euskaraketa:
>         % %S%
> Mozilla-ko arbelak ematen duen abisua:
>         Found single %
>
> Agian portzentajeen erabilera oker ulertu dut, baina horrela balitz,
> beste hainbat eta hainbat katetan ere erroreak egon beharko lirateke.
> Izan liteke originalak bi % jarraian izateak abisu faltsu bat sortzea?
> Horrela bada, abisu honi ezikusi egin beharko genioke.

Abisua faltsua izan liteke, baina euskaratzea okerra da: ehuneko
karakterea bera bistara dadin, bi ehuneko karaktere jarri behar dira
jarraian, ihes-karaktere gisa erabiliz alegia. Beraz: '%%%S'

Berdin jarri dituzun besteekin.

> *1. abisua:*
>
> Originala ingelesez:
>         %1$S days
> Dagoen euskaraketa:
>         %1$S egun
> Mozilla-ko arbelak ematen duen abisua:
>         Double ordered argument 1
>
> Gorago azaldutakoagatik, nik abisu hau faltsua dela esango nuke, baina
> ez nago ziur.

Hau positibo faltsua da, bai. Argibide gehiago:
http://markmail.org/thread/rwgos45n2yj4deu4