[Librezale] Fwd: Thunderbird 38 / Lightning 4.0 sign-offs

ibai a bildua oihanguren.com ibai a bildua oihanguren.com
Or, Api 17, 16:19:46, CEST 2015

> Zalantzen aurrean, Transvision tresna erabil dezakezue bestelako
> proiektuetan kate konkretuak nola itzuli diren jakiteko:
> http://transvision.mozfr.org/

Bai, benetan gomendagarria da Transvision! Nik gero eta gehiago erabiltzen
dut, batez ere webguneak itzultzerakoan, Firefoxekin lotutako kontzeptu
batzuk edo menuak, botoiak,... nola itzuli diren jakiteko, beta edo aurora
bertsioa instalatu beharrik gabe.

Ibai.