[Librezale] Cyanogen Euskaraz proiektua

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
As, Api 14, 22:32:40, CEST 2015

@Joxe

> Nik duela ordu erdi eskas jaso dut CM12 telefonoan eta oraintxe jarri dut
euskaraz.

CM 12 euskaraz datorrela esaten ari zara? Ala zerbait egin duzu zuk
hizkuntza gailura eramateko?

@Julen

> Zer da egin nahi duzuna zehazki eta lortzen ez duzuna? Ohar modura,
TTKren XLIFF euskarria halamoduzkoa da; ez da PO euskarria bezainbeste
erabili eta probatu.

Egin nahi dudana hau da:

1. Kalitate kontrolerako tresnak pasatu oraingo itzulpenetik, akatsak
errazago aurkitzeko
2. Android AOSPtik glosario bat atera Cyanogen bat datorren egiaztatzeko.

Hau egiten saiatu naiz:

- Cyanogen itzulpenak zip formatuan deskargatu
Crowdinetik: https://crowdin.com/project/cyanogenmod

- Android AOSP iturkodea deskargatu (5.1.0r3 adarra, oraindik euskara ez
baitago main adarrean):
https://source.android.com/source/downloading.html

Edozein tresna .xml fitxategi hauetako batetara zuzenduta xml formatuarekin
zer egin ez dakiela dio, berdin Cyanogen proiektukoa edo AOSP proiektukoa
bada, adibidez:

 $ xliff2po
cm-11.0/frameworks/base/core/res/res/values-eu-rES/cm_strings.xml cyanopo
processing 1 files...
WARNING:xliff2po:Couldn't handle input file cm_strings.xml: don't know what
to do with input format .xml

Translate Toolkiten menpekotasun guztiak ditudala uste dut (Arch Linux
erabiltzen dut).

Googlek ez dit lagundu honetan.

Gabon,

Osoitz