[Librezale] Fwd: Thunderbird 38 / Lightning 4.0 sign-offs

Ast, Api 9, 08:27:10, CEST 2015

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
apirilak 9 00:44):
> az., 2015.eko apiren 01a 13:12(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen:
>
> Aurreko astea amaitzean Thunderbird eta Lightning euskaratzen amaituko
> nituela esan nuen. Hori esan nuenean mugikorretik nenbilen inolako
> egiaztapenik egin gabe. Ez nekien ia bi mila hitz zeudela itzultzeke!

Galdera: zergatik ari zarete Auroran lanean?

Uste dut azaldu nuela Beta dela egin beharrekoa, ez Aurora, eta horrek
bere konplikazioak zeuzkala:
http://librezale.eus/pipermail/librezale/2015-March/006150.html

Bestalde, ez dut begiratu baina 2000 hitz faltatzeak bestelako arazo
teknikoren bat erakus lezake; Thunderbirdek apenas jasotzen du
eguneraketarik.