[Librezale] Fwd: Thunderbird 38 / Lightning 4.0 sign-offs

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Api 1, 13:03:09, CEST 2015

On March 31, 2015 9:03:04 PM CEST, Julen Ruiz Aizpuru <julenx a bildua gmail.com> wrote:
[...]
>* Konturatu zikloak "galtze" honekin batera mozilla.locamotion.org
>zerbitzaria erabiltzeko onurak baliogabetzen direla (sinkronizazio
>automatikoa, eskuzko lanaren beharrik ez). Beraz eskertuko nuke
>hurrengoan arreta ipiniko bazeniete datei; bertsio-kaleratze bakarra
>da urteko.

Ados. Hurrengoan segituan abisatuko dut euskaraketa egiteko zailtasunak baditut. Baina egia esan ni beti nabil horrela...

Ziurtasuna nahi baduzu beste norbait arduratu beharko litzateke. Boluntariorik?
Bestela ni "arduratu" nahiteke, ahal dudan heinean...

Goraintziak Urdaibaitik,