[Librezale] Fwd: Thunderbird 38 / Lightning 4.0 sign-offs

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Api 1, 13:12:32, CEST 2015

On April 1, 2015 8:53:09 AM CEST, Ander Elortondo <ander.elor a bildua gmail.com> wrote:
[...]
>Itzulpena ez da batere zaila baina informatikaria ez naizenez, ez dakit
>terminologia egokia erabiliko nukeen, "Osagai bitarra" esaterakoan
>adibidez.

Nik ere osagai bitarra bezala euskaratuko nuke. Nik dakidala binary=bitarra guztiz onartuta dago.

Orain ezin, baina astea amaitu orduko zerbait falta bada itzuliko dut!
Zalantzak baditut, behin-behineko itzulpena gutxienez sartuko dut besteen lana ahalik gutxien kaltetzeko.

Ondo izan eta eskerrik asko guztioi egiten duzuen lan bikainagatik!