[Librezale] Fwd: Thunderbird 38 / Lightning 4.0 sign-offs

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Ost, Api 1, 08:53:09, CEST 2015

Kaixo:

Badira bi esaldi itzuli beharrekoak.....

Badirudi 4 bertsio honekin instalatzerakoan asko atera daitekeen mezuak
direla, beraz ezin utzi itzultzeke:

Mismatching %1$S Version

The binary component required for %1$S could not be loaded, likely because
the wrong version combination is being used. You currently have %1$S %2$S
installed, but should be using a version from the %3$S series.

eta

The binary component required for %1$S could not be loaded, likely because
the wrong version combination is being used. You are using %2$S %3$S
together with %1$S %4$S. Please check
https://developer.mozilla.org/en/Calendar/Calendar_Versions for details.

%1$S lightning brand name

%2$S instalatutako bertsioa

%3$S espero den bertsioa

Itzulpena ez da batere zaila baina informatikaria ez naizenez, ez dakit
terminologia egokia erabiliko nukeen, "Osagai bitarra" esaterakoan adibidez.

informatikaririk inguruan?

izan libre izan euskaldun!
Ander.

PD: dozenaka esaldi huts daude hainbat hizkuntzetan ematen diren denbora
adiera bereziak itzultzeko. Ingeleraz hitsik daudenak eta guk ere hutsik
ditugunak, baina "itzultzeke" daudela detektatzen ditu...