[Librezale] [librezale] [terminologia] On-screen display

Dooteo dooteo a bildua zundan.com
As, Ira 23, 11:04:27, CEST 2014

Egunon Asier,

Jatorrizko mezua: al., 2014-09-22 21:37 +0200, egilea: asier iturralde
> [...]
> dira,
>
> pantaila-argazki honetan ikus dezakezuen bezala:
> http://imgur.com/3gRP8fG
>

> On-Screen Display (OSD)
>     Enable workspace OSD
>         Workspace OSD duration
>
>         Workspace OSD horizontal position
>         Workspace OSD vertical position
>

> Ze iruditzen zaizue honela itzultzea:
>

> Pantailan bistaratzea
>
>     Gaitu laneko areak pantailan bistaratzea
>         Laneko areen pantailako bistaratzearen iraupena
>
>         Laneko areak pantailako bistaratzearen kokapen horizontala
>         Laneko areen pantailako bistaratzearen kokapen bertikala

'Pantailan bistaratzea' 'pantailako bistaratzea' baino egokiagoa
iruditzen zait. Eta elkarrizketa-koadroa txukunago agertzeko, honela
euskaratuko nuke:

	Pantailan bistaratzea

	Gaitu laneko areak pantailan bistaratzea
		Iraupena
		Kokapen horizontala ____ pantailaren zabaleraren %
		Kokapen bertikala ____ pantailaren altueraren %

Dooteo