[Librezale] F-Droid euskaraz

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Ira 21, 21:48:28, CEST 2014

ig., 2014.eko iraren 21a 21:06(e)an, asier iturralde igorleak idatzi zuen:
> Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko abuztuak 14
> 02:38):
>
> Aupa zuek:

> Aupa Txopi,
>
> barkatu lehenago erantzun ez izana.
>
> F-droid-en itzulpena lehen Pootle bidez [1] egiten zen baina ondoren
> Mediawiki-ren Translate hedapena [2] erabiltzen hasi ziren.
>
> Aldaketa gauzatu zenetik pare bat aldiz saiatu naiz saioa hasi eta
> euskaraketa eguneratzen baina errorea ematen dit.
>
> Pasahitza ahaztu zitzaidan eta aldatzeko eskaera egin nuen. Posta
> [...]

Aupa Asier:

Eskerrik asko erantzuteagatik. F-Droideko wikia ondo ez badabil,
F-Droid-ekoei esatea ondo legoke, agian zuk duzun arazo berdina duen
(edo edukiko duen) jendea egongo baita.

Egin ezazu ondoen datorkizuna. F-Droid gero eta hobeto dabil eta merezi
duen proiektua dela uste dut. Animo!