[Librezale] CyannogenMod11 euskaratzen dabiltza

Urtzi Odriozola urtzi.odriozola a bildua gmail.com
Al, Ira 8, 14:16:08, CEST 2014

Kaixo! Alexek kargatu berri ditu eskura zituen fitxategiak!! Asko aurreratu
da itzulpen prozesua:

http://translate.cyanogenmod.org/project/cyanogenmod/eu

Animo!!

Urtzi Odriozola<urtzi.odriozola a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko irailak 5 09:40):