[Librezale] [FirefoxOS] Firefox 2.0rako baimenak

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Al, Ira 1, 22:45:27, CEST 2014

og., 2014.eko aburen 07a 17:31(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Ibai Oihanguren Sala<ibai at oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2014(e)ko abuztuak 5 18:37):

> Kateak gaur sinkronizatu dira:
> https://hg.mozilla.org/releases/gaia-l10n/v2_0/eu/rev/1f1cd5439e36
>
> Baina orain badirudi arazoa build-ekin dagoela, azken eguneraketek ez
> baitakartzate ingelesa ez beste hizkuntzak:
> http://markmail.org/thread/xkhrk5cfqvasiqjy
>

> Julen.

Aupa, bueltan naiz berriro. Bug-ak konponduta gisa markatzen hasiko
naiz, buildetan dagoeneko ondo azaltzen baitira. Tira, uste dut denak
daudela ondo bat izan ezik. Nabigazioan "Hatza ertzetik pasatuz" moduan
jarri nuena oraindik luzeegia da, eta "Hatza ertzetik pasaz" moduan
utziko dut.

Mezu mordoa daukat irakurtzeko! Ea egunean jartzen naizen...