[Librezale] CyannogenMod11 euskaratzen dabiltza

Joxe Rojas joxerg a bildua gmail.com
Al, Ira 1, 14:03:58, CEST 2014

Uste dut ona litzatekeela berrerabili daitekeen guztia berrerabiltzea orain
dagoen moduan, eta gero erabili ahala ikuste non behar diren
zuzenketa/orrazketak.

Atzo bertan abisu bat bidali zuten CMren itzulpen gunetik, esanez kate
gutxi batzuk gehitu dituztela eta egunotan itzuliz gero, laster irten behar
den CM11 M10 releasean txertatuko dituztela (pentsatzen dut horretarako
Android oinarri guztia ere euskaratuta behar dutela, noski)

Joxe

Urtzi Odriozola<urtzi.odriozola a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko irailak 1 13:20):