[Librezale] CyannogenMod11 euskaratzen dabiltza

Urtzi Odriozola urtzi.odriozola a bildua gmail.com
Al, Ira 1, 13:20:59, CEST 2014

Kaixo!!

Mundiala!! Aizue kontu bat, hemendik zerbait berziklatu beharko genuke ez?
Dena dago itzulita eta... kalitatea ere begiratu beharko da baina, lan
handia aurreratu daiteke: http://pootle.librezale.org/projects/android/

Kontua da, hor .po formatuan daudela gordeta. XML formatuan ere lortu
ditzaket, lan hori ere aurretik egina dago eta.

Joxe Rojas<joxerg a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko abuztuak
18 16:49):