[Librezale] CyannogenMod11 euskaratzen dabiltza

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Ast, Urr 16, 00:59:32, CEST 2014

Lasai, Alexek bota zituen atzera eta berriro kargatu. Azkenean ez ziren
horrenbeste espainolez zeuden kateak.

Urtzi Odriozola<urtzi.odriozola a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko urriak 13 12:13):