[Librezale] [Firefox OS] Gailuen sistema-eguneraketa

Al, Urr 6, 23:19:59, CEST 2014

Aupa Ander,

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko urriak 6 23:13):

> lr., 2014.eko urrren 04a 13:41(e)an, Ander Elortondo igorleak idatzi zuen:

> Uste dut euskara duen lehenengo bertsioa 1.4a dela. Nik lotura horretan
> ikusten dudanez, deskarga daitekeen bakarra 1.3a da, ezta?
> Itzulpenak probatzeko guk Geeksphoneak ditugu, eta orri honetan jartzen
> dituzte bertsio berrientzako build-ak: http://downloads.geeksphone.com/ .
> Baina suposatzen dut horrek ez duela balioko zure mugikorrerako.
> Agian Alcatelek 1.4rako buildak sortu arte ezingo da erabili... baina egia
> esanda nik honi buruz ezer gutxi dakit.

Dakigun guztia Asierrek mezu honetako iruzkinetan laburbildutakoa da
http://librezale.org/2014/07/22/firefox-os-euskaratu-du-librezalek/#comments