[Librezale] [Firefox OS] Gailuen sistema-eguneraketa

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Al, Urr 6, 23:13:20, CEST 2014

lr., 2014.eko urrren 04a 13:41(e)an, Ander Elortondo igorleak idatzi zuen:
> Aupa!
>
> alcatel onetouch fire c bat etorri zait eta firefox 1.3a ez daki euskaraz.
>
> nola euskaratu?
> Julenek aipatutako buildak sartuz? http://firefoxosbuilds.org/
> Badago/merezi du 2.0 build bat?
>
> barka ezjakintasuna....
>
> izan libre izan euskaldun!
> Ander.

Aupa,
Uste dut euskara duen lehenengo bertsioa 1.4a dela. Nik lotura horretan
ikusten dudanez, deskarga daitekeen bakarra 1.3a da, ezta?
Itzulpenak probatzeko guk Geeksphoneak ditugu, eta orri honetan jartzen
dituzte bertsio berrientzako build-ak: http://downloads.geeksphone.com/
. Baina suposatzen dut horrek ez duela balioko zure mugikorrerako.
Agian Alcatelek 1.4rako buildak sortu arte ezingo da erabili... baina
egia esanda nik honi buruz ezer gutxi dakit.

Ibai.