[Librezale] Androiden euskarazko bertsioari buruzko albistea Berrian

Urtzi Odriozola urtzi.odriozola a bildua gmail.com
Al, Aza 3, 22:30:49, CET 2014

Aupa,

Ez dakit ba zer esan... Nik ere aurreneko aldiz irakurri nuenean ez nuen
horrelakorik pentsatu.

Kazetaria ezagutzen dut eta badakit ez duela horrela pentsatzen. Nik uste
itzulpen profesionala izango dela eta enpresa beraren erabakia izan delako
pozten dela.

Nik behintzat hori esan nion eta inpresioa dut berak ere horrela pentsatzen
duela.

Animo! Lan ederra egiten dugu eta!!