[Librezale] Inkscape

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Al, Aza 3, 12:48:27, CET 2014

Nik ere erabili izan dut inoiz inkscape hori euskaraz.

Orain badakit nori esker.

Mila esker, Dooteo.

--
Gorka Azk.

*Inprimatu aurretik, gogoratu Ingurugiroarekiko ardura eta konpromisorik
handiena dutenek **paperik gabeko administrazioa 5 urtetan lor daitekeela
defendatzen dutela.*

*Administrazioak papera murriztu ahal badu, agian zuk ere bai. *

Dooteo<dooteo a bildua zundan.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko azaroak 3
09:56):