[Librezale] Inkscape

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Al, Aza 3, 14:18:43, CET 2014

Kaixo:

   Badira hainbat egoera non edukiontzia (aurkezpena)  edukia (materia)
bezain garrantzitsua den.

kasu horietarako inkscape tresna itzela da aurkezpenak sortzeko:

http://www.fedaro.info/2013/02/23/presentaciones-prezi-vs-jessyink/

izan libre izan euskaldun!
Ander.