[Librezale] [Mozilla euskaraz] proiektua birplanteatzen

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
As, Maiatza 27, 08:11:39, CEST 2014

2014/05/26 22:24(e)an, Ibai Oihanguren Sala(e)k idatzi zuen:
> Gabon,
>
> Milesker mezua idazteko hartutako denboragatik, Julen. Oso argi azaldu
> duzu gaur egungo egoera zein den, ea denon artean antolatu eta
> proiektuak aurrera ateratzeko gai garen. Erantzuna lerro artean:
>
> 14-05-26 21:26:07 CESTn, Julen Ruiz Aizpuruk idatzia:

> Nire ustez, inongo zalantzarik gabe, BAI. "Produktuen
> lokalizazio-lanak" diozunean zeintzuei buruz ari zara? Firefoxez gain
> Thunderbird eta Calendar ere bai? Hau da, proiektu hauek uzten
> dituzunean egin beharko dena itzuli eta dena ondo dagoela kontrolatzea
> [...]
Hasieratik bukaerara Ibairekin ados.

Beraz Ibaiek esandakoez gain:
+ Ahal diren itzulpen lan guztiak locamotion.org bitartez egitea.
+ Arduradun bat izendatzea itzulpenak egiten hasteko etxafleroa
botatzeko eta epeak ezartzeko.
+ Ziur nago arduradun bakoitzari Julenek emango diola hasieran
jarraibideak.  (nolabaiteko zerbait egin beharko baita bertsio aldaketak
ematen direnean....)
+ locamotion bidez bada, calendar ardura berriz hartzeko prest nago.

izan libre izan euskaldun!
Ander.