[Librezale] Marketplace itzultzen

Iga, Maiatza 11, 23:14:42, CEST 2014

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko maiatzak 11 23:02):

> Julen, zuk itzuli duzu orain artekoa? Beste norbait badabil horretan
> laguntzen?

Lokalizazioa Maddi Agirianok egin zuen bere masterreko lan baterako.
Hortik aurrera eguneraketarik ez da burutu nik dakidala behintzat—
agian kate solteren bat-edo itzuliko nuen, baina ez kontzienteki.

> Itzultzeko probaren bat egin dut, baina iradokizunak soilik egin ditzaket.
> Mozillakoei idatziko diet itzultzeko baimena emateko. Beste norbait
> laguntzeko prest badago esan hemen, eta baimenak eskatuko dizkizuegu.

Badaukat baimenak kudeatzeko baimena. Emaidazu zure erabiltzaile-izena
eta emango dizkizut baimenak (Ibai edo ibai, bietako zein da?)