[Librezale] Marketplace itzultzen

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Iga, Maiatza 11, 23:20:22, CEST 2014

> Badaukat baimenak kudeatzeko baimena. Emaidazu zure erabiltzaile-izena
> eta emango dizkizut baimenak (Ibai edo ibai, bietako zein da?)

ibai a bildua oihanguren.com erabiltzailearekin hasi dut saioa.  Agian beste
konturen bat izango dut, baina ez naiz gogoratzen... Begiratu dut eta
uste dut "ibai" moduan agertzen dela. Hau da:
https://localize.mozilla.org/accounts/ibai@oihanguren.com/

Milesker!