[Librezale] Fwd: RE: Sherpa Summit 2014

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Ost, Mar 19, 08:33:21, CET 2014

Kaixo!

Iaz bezala Sherpa Summita egitekoa dute aurten ere Bilbon (maiatzaren
6an) eta Mozilla Hispanokoak stand bat ipiniko dute egun osoz.
Laguntzeko bolondresik dagoen galdetzeko idatzi digute iaz beraiekin
kontaktuan egon ginenoi.

Inor laguntzeko gogoz badago erantzun mezuari eta koordinatuko dugu gaia.

Julen.

---------- Forwarded message ----------
From: Francisco Picolini <franc at mozilla-hispano.org>
Date: 2014-03-19 0:14 GMT+01:00
Subject: Fwd: RE: Sherpa Summit 2014
To: Julen Ruiz Aizpuru <julenx at gmail.com>, patxi gaztelumendi
<patxi at gaztelumendi.org>, Osoitz Elkorobarrutia <oelkoro at gmail.com>
Cc: Guillermo López Leal <willyaranda at gmail.com>

Hola chicos,

Por si se habían olvidado del tema, este año nos vuelven a invitar al
sherpa summit, y nos vuelven a proponer tener un stand. No sé si
quieren/tienen tiempo/les apetece.

No viene nadie de Mozilla por temas de agenda, pero bueno, vamos
nosotros que al menos nos lo pasamos bien ;)

Diganme cómo lo ven, sería para el 6 de Mayo.

Así calculo si tengo que llevar a alguien más del sur :P

Saludos.
Franc.-