[Librezale] Fwd: RE: Sherpa Summit 2014

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ost, Mar 19, 08:46:20, CET 2014

Aupa librezaleok

Iaz Osoitz eta biok eman genuen eguna Web Summit horretan eta mozillako
kideekin, Hispanoko Willy eta Fran-ekin batetik, eta gauean Kaliforniatik
etorritako Mozillako guru emakume hoietako batekin... afaltzen eta
berbetan. Silicon Valley bank-eko txartel beltz batekin ordaindu zuen gure
afaritxoa.

FirefoxOS eta mugikorrek arreta handia bereganatu zuten Summit gailur
horretan. Bestelakoan ke asko, eta korbata gehiegi.

Software librearentzat esparru interesgarria da Web Summit, hemen gaude, gu
ere bagaude... eta euskarak duen ia leku bakar bakarra... baldin eta
euskaldunok ere bagoaz.

Ni neu berriz joateko prest nago, firefoxOS duen geekphone hoietako bat ere
erosi nuen udan, eta agian jendearen erakusgarri jarriko dut... piztu eta
euskaratzen dudanean.

Besteok zer diozue?

gero arte

ptx