[Librezale] [Terminologia] Weba edo weba?

Asier Sarasua Garmendia asier.sarasua a bildua gmail.com
Ost, Eka 25, 23:21:37, CEST 2014

ar., 2014.eko ekaren 24a 20:33(e)an, Ibai Oihanguren Sala(e)k idatzi zuen:
> Arratsalde on,
>
> Mozillaren weberako itzulpen batzuk egiten ari naiz, eta beti izan
> dudan zalantza batekin topo egin dut berriro. Ahaztu baino lehen hemen
> botako dut, ea laguntzen didazuen.
>
> Mozillan askotan erabiltzen dute "Web" hitza, baina ez "webgune"ren
> sinonimo gisa, gauza orokor gisa baizik, Internet edo sarea izango
> ziren moduan, gutxi gorabehera. Adibidez:
>
> /Explore how the Web impacts science/

Ba ni ahalik eta gehienetan gauzak minuskulaz idaztearen aldekoa naiz,
baina kasu horretan maiuskulaz jarriko nuke. Beste aukera bat "Sarea"
izan daiteke, horrela maiuskulaz.

Asier.