[Librezale] Mozilla Thunderbird-en Lightning Calendar-en euskarazko itzulpenean akatsak

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Or, Eka 20, 16:52:24, CEST 2014

Kaixo:

etxondoko     erabiltzaileari eman diot alta.
Ardura hartzearena hutsik geratu ez zedin eta jarraipena ematearren
aurkeztu nintzen. Asierrek edo Alexek pauso bat aurrera emanez gero lasai
asko hartu erantzukizuna ez pentsa ezer berezi dagoenik eta.

izan libre izan euskaldun!
Ander.