[Librezale] Firefox OS: beranduago -> geroago

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Ost, Eka 18, 21:00:34, CEST 2014

az., 2014.eko ekaren 18a 20:58(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k idatzi
zuen:
> Aupa,
>
> Firefox OSren eguneraketak jasotzen ditudanean, ea "beranduago"
> instalatu nahi ditudan esaten dit. Nik uste dut gaizki erabilita
> dagoela testuinguru horretan, eta benetan "geroago" esan nahi dela.
> Ikusi [1]. Iruditzen zait "beranduago" gauzak berandu egitearekin
> lotuta dagoela (gaztelaniaz "más tarde") eta "geroago" oraingo unea
> igarota beste momentu batean egitearekin (gaztelaniaz "después").
>
> Asier.
>
> [1]http://www.erabili.com/zer_berri/muinetik/1191398787

Are hobeto: zuzenean "gero" jarrita hobeto geratzen da nire ustez, eta
laburragoa da.

Asier.