[Librezale] Firefox OS: beranduago -> geroago

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Ost, Eka 18, 20:58:03, CEST 2014

Aupa,

Firefox OSren eguneraketak jasotzen ditudanean, ea "beranduago"
instalatu nahi ditudan esaten dit. Nik uste dut gaizki erabilita dagoela
testuinguru horretan, eta benetan "geroago" esan nahi dela. Ikusi [1].
Iruditzen zait "beranduago" gauzak berandu egitearekin lotuta dagoela
(gaztelaniaz "más tarde") eta "geroago" oraingo unea igarota beste
momentu batean egitearekin (gaztelaniaz "después").

Asier.

[1]http://www.erabili.com/zer_berri/muinetik/1191398787