[Librezale] Marketplace itzultzen

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Ast, Eka 12, 18:47:45, CEST 2014

Egin ditut p5 eta p7, eta orain p4-rekin ari naiz.

PO fitxategia deskargatzen dut eta lokalean egiten dut itzulpena, gero
berriro igotzeko. Espero dut besteon lana ez zapaltzea.

Zalantza bat:
"escalate" -> "goratu" ikusi dut beste toki batzuetan itzulita, baina p4
horretan "igorri" ikusi dut itzuli dela. Ez da hobe lehendik "goratu"
itzulita badago, horrela egitea guk ere?

Eta akats bat Firefox OS-ren ezarpenetan: Teklatuak -> Hautatutako
teklatuak -> Gehitu teklatua gehiago" ("teklatu" izan behar du).

Asier.