[Librezale] [Firefox OS] Keon build-ak faltan

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Ast, Eka 12, 00:09:48, CEST 2014

14-06-11 23:24:08 CESTn, Julen Ruiz Aizpuruk idatzia:
> Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2014(e)ko ekainak 11 19:29):

> Non zehazki? Ez naiz halakorik topatzeko gai izan.

Instalatzailea deskargatzerakoan da, "16.43 MB deskargatuta" bezalako
zerbait zen...
Ez baduzu aurkitzen, hurrengo eguneraketan adi egongo naiz mezu zehatza
zein den jakiteko.