[Librezale] [Firefox OS] Keon build-ak faltan

Ast, Eka 12, 09:03:16, CEST 2014

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko ekainak 12 00:09):

> 14-06-11 23:24:08 CESTn, Julen Ruiz Aizpuruk idatzia:

> Instalatzailea deskargatzerakoan da, "16.43 MB deskargatuta" bezalako
> zerbait zen...
> Ez baduzu aurkitzen, hurrengo eguneraketan adi egongo naiz mezu zehatza zein
> den jakiteko.

Ikusten dut "Eguneraketak deskargatzen… <span>{{ progress }}
deskargatuta.</span>" dela katea.

Tamalez momentuz ezin da lokalizatu kate horretako aurrerapenaren formatua:
https://github.com/mozilla-b2g/gaia/blob/7429e9032f9d06286713059b05db33a630cb0a60/apps/system/js/update_manager.js#L601-L613