[Librezale] [Firefox OS] Keon build-ak faltan

Ost, Eka 11, 23:24:08, CEST 2014

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko ekainak 11 19:29):

> sistema eguneratzen ari zenean beste akats bat ikusi dut: hamartarrentzat
> puntua erabiltzen du, koma beharrean. Ez dakit hori aldatzeko aukerarik
> egongo den, baina badaezpada ere hemen botatzen dut.

Non zehazki? Ez naiz halakorik topatzeko gai izan.

> Bestalde, Julen, Mozillako proiektuak Locamotionera igotzearena nola doa?
> Laguntzerik badut, esan lasai.

Bidean da. Pasa nizkion fitxategiak Dwayne-ri, berak dena ezarri zain
gaude beraz. Prest egon bezain pronto pasako dut abisua zerrendan.