[Librezale] [Firefox OS] 2.1 lokalizatzeko moduan

Asier Sarasua Garmendia asier.sarasua a bildua gmail.com
As, Uzt 29, 12:32:17, CEST 2014

al., 2014.eko uztren 28a 23:43(e)an, Julen Ruiz Aizpuru(e)k idatzi zuen:
> Hau kontuan hartuta:
> – 2.0n zuzenketak egitera mugatuko nintzateke momentuz, aldaketak
> 2.1era eskuz eramanez.
> – 2.1eko kateen izozketa baino zertxobait lehenago arte ez nintzateke
> 2.1eko lanean hasiko (abuztuaren bukaeran izango litzateke hau, gutxi
> gorabehera)
>
> Ze irudipen?

Ados.

Hala ere, uste dut kate batzuk oraintxe bertan itzultzeko moduan
daudela, adibidez egutegi-aplikazioan egunak adierazteko erabiltzen
diren laburdurak. Ez dakit itzulpenarekin jarraitzeko tentazioari
eutsiko diodan. XD Urduri jartzen nau telefonoan ingelesezko testuak
ikusteak.

Asier.