[Librezale] [Firefox OS] 2.1 lokalizatzeko moduan

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
As, Uzt 29, 00:05:11, CEST 2014

al., 2014.eko uztren 28a 23:43(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Aupa,
>
> 2.0 bertsiorako adarra sortuta, garapeneko adar nagusia 2.1 izatera
> pasa da. Locamotion-eko zerbitzarian dagoeneko bi bertsioak dauzkagu
> lokalizatzeko moduan:
>
> – 2.1: http://mozilla.locamotion.org/eu/firefoxos/
> – 2.0: http://mozilla.locamotion.org/eu/firefoxos_2.0/
>
> OHAR GARRANTZITSUAK:
>
> – 2.0 bertsiorako egiten diren zuzenketak ESKUZ eraman behar dira 2.1era.
> – Berdin zuzenketa 2.1en egin eta 2.0ra eraman nahi bada
> – 2.1 ez da egonkorra eta kate asko aldatuko dira hauek izoztu
> [...]

Nire aurreko mezuko galdera erantzunda ;)

Guztiz ados, Julen. Beraz, oraingoz 2.0ko akatsak zuzentzera.

Milesker informazioarengatik! Delphine-en mezua oraindik irakurri gabe
daukat, astirik ez dut izan orain arte patxadaz irakurtzeko...

Ibai.