[Librezale] [FirefoxOS] Zuzenketak

Asier Sarasua Garmendia asier.sarasua a bildua gmail.com
As, Uzt 29, 12:27:52, CEST 2014

al., 2014.eko uztren 28a 15:59(e)an, Julen Ruiz Aizpuru(e)k idatzi zuen:

> Ikusi dut bakarren batek moztuta zeuden testu hauek luzatu dituela:
> https://github.com/translate/mozilla-gaia/commit/0d760b15a064c58ca1ec11a3677bdcdb443070f8
>
> Probatu duzue benetan kabitzen direla? Ze, kontuan izan hari honetan
> luzerari buruz esandakoak 2.1 bertsioari eragiten dietela, ez 2.0ri.

Aupa,

Ni izan nintzen, ez nintzen konturatu oraindik 2.0 bertsioko kateak
zeudela Pootlen, eta kateak egokitzeko funtzio hori 2.1 bertsiorako
soilik garatuta dagoela.

Asier.