[Librezale] [FirefoxOS] Zuzenketak

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Al, Uzt 28, 23:56:50, CEST 2014

al., 2014.eko uztren 28a 15:59(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2014(e)ko uztailak 24 19:27):

> Ikusi dut bakarren batek moztuta zeuden testu hauek luzatu dituela:
> https://github.com/translate/mozilla-gaia/commit/0d760b15a064c58ca1ec11a3677bdcdb443070f8
>
> Probatu duzue benetan kabitzen direla? Ze, kontuan izan hari honetan
> luzerari buruz esandakoak 2.1 bertsioari eragiten dietela, ez 2.0ri.

Esango nuke ez direla sartzen. Nik ikusi dudan bat behintzat ("Erakutsi
erabilerraztasun-ezarpenak") dudarik gabe ez da sartzen. Dena dela, niri
behintzat gaurko eguneraketarekin ez zaizkit kateak aldatuta agertu
Keonean. Oker dauden kateak agertzerakoan zuzenketak egin ditzaket...
baina zalantza sortu zait: orain locamotion-en egiten diren itzulpenak
2.1erako dira, ezta? 2.0 bertsiorako aldaketak nola egin?