[Librezale] [FirefoxOS] Zuzenketak

Al, Uzt 28, 15:59:37, CEST 2014

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko uztailak 24 19:27):

> 14-07-24 09:00:55 CESTn, Julen Ruiz Aizpuruk idatzia:

> Tira, bai, baina garatzaileen menuan soilik. Denean jarri beharko lukete
> horrela...

Ikusi dut bakarren batek moztuta zeuden testu hauek luzatu dituela:
https://github.com/translate/mozilla-gaia/commit/0d760b15a064c58ca1ec11a3677bdcdb443070f8

Probatu duzue benetan kabitzen direla? Ze, kontuan izan hari honetan
luzerari buruz esandakoak 2.1 bertsioari eragiten dietela, ez 2.0ri.