[Librezale] [FirefoxOS] Zuzenketak

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Ost, Uzt 23, 23:15:54, CEST 2014

az., 2014.eko uztren 23a 23:11(e)an, Asier Sarasua Garmendia igorleak
idatzi zuen:

> az., 2014.eko uztren 23a 22:58(e)an, Julen Ruiz Aizpuru(e)k idatzi zuen:
>
> Bai, horrela da.
>
> Bestalde, ingelesezko kate berriak agertzen hasi dira eguneraketa
> berriekin, eta kate horiek ez daude Pootlen. Dagoeneko Firefox OS 2.1
> bertsioa garatzen hasi direla esan nahi du horrek?
>
> Akats bat ere badago (ez itzulpenarena): "Hobetu {{brandShortName}}"
> dio atal batek, ez da aldagaia behar bezala ordeztu.
>
> Asier.

Niri "Hobetu Firefox OS" azaltzen zait. Agian arazoren bat dago
eguneratzerakoan.
Ingelesezko kateren bat ikusi dut, baina ez dakit egia esan zer esan
nahiko duen. Agian itzulita daude, baina argitaratu gabe?